Postup pro reklamaci poškozené zásilky:
1 Záruka
Při prodeji spotřebního zboží je záruční doba 24 měsíců.
Dojde-li v rámci reklamace k výměně zboží, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nového zboží.
2. Nároky ze záruky
Spotřebitel při uplatnění záruky má tyto nároky:
3. Vyřízení reklamace a reklamační protokol
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30-ti dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůte. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
Místem pro uplatnění reklamace je provozovna prodávajícího: KLOTR s.r.o., V lázních 383, 254 01 Jílové u Prahy
IV. Rozpor s objednávkou
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s objednávkou. Shodou s objednávkou se pak rozumí zejména, že prodávaná věc je bez vad, a dále že má jakost a užitné vlastnosti objednávkou požadované, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, dále že odpovídá požadavkum právních předpisu a odpovídá účelu, který prodávající pro použití veci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. U potravin musí být vyznačeno datum minimální trvanlivosti, a jde-li o potraviny podléhající rychlé zkáze, datum použitelnosti.
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s objednávkou (dále jen "rozpor s objednávkou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího objednávce, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od objednávky odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o objednávkou věděl nebo rozpor s objednávkou sám způsobil.
V. Převzetí objednávky a doprava
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší společnosti. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci u daného přepravce ihned, nejpozději do dvou dnů. DŮLEŽITÉ: uchovejte veškerý obalový materiál včetně výplní!, v ideálním případě pořiďte fotodokumentaci. Následně nás prosím v zájmu urychlení řešení celé situace také informujte.
VI. Postup při reklamaci zboží
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nesprávným skladováním či užíváním.
Postup při případné reklamaci:
Vzhledem k tomu, že k uzavření smlouvy dochází bez současné fyzické přítomnosti smluvních stran, má kupující právo, dle občanského zákoníku č.367/2000, odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí kupující o této skutečnosti informovat prodávajícího a nepoškozené zboží bez jakýchkoli známek užívání nebo opotřebování poslat v původním obalu na vlastní náklady, ve výše uvedené lhůtě, spolu s originální fakturou, kompletním návodem a záručním listem (pokud byly dodány společně s výrobkem) zpět prodávajícímu na adresu: KLOTR s.r.o., V lázních 383, 254 01 Jílové u Prahy. Zásilky neposílejte na dobírku, nebudou přijaty. Po obdržení vráceného zboží, jeho kontrole a za splnění všech výše uvedených podmínek prodávající zákazníkovi vrátí zpět cenu zboží do 30-ti dnů převodem na účet nebo poštovní poukázkou.